وای به حال من...

وای به حال من، وای به حال من

آخرم منو تنها گذاشت،موقع رفتن یکم دلهره داشت

نه به خاطر جدائی...نه به خاطر جدائی

از این میترسید نکنه دیر برسه پیش یار جدیدش

آخرم تیرشو تو چشمای من هدف گرفت

آخرم زهرش توی رگهای من جریان گرفت

آخرم خارشو تو دستای من فرو میکرد

آخرم داغشو روی دل من گذاشت و رفت

آخرم حسرت یه روز خوشو تو زندگیم گذاشت و رفت...

آخرم با غریبه دیدمش و البته نه واسه اون،واسه من غریبه بود

واسه اون.........یار تازه بود

 

از وقتی رفتی،همه بهم میگن چته؟؟؟

چرا همش کنج خونه ای؟

چرا مثله این دیوونه ها سردرگمی؟

اونا از حال و روزم بی خبرن

نمیدونن که تو رفتی و من اینجا در به درم

همه میگن اون تورو گذاشت و رفت

همه میگن خودمون دیدیمش با چشامون

همه میگن تو و اون...همه میگن دیدنت با خود اون

اونا چرت و پرت میگن،بزار بگن

مهم اینه که  من تورو...خوب منم دیدم تورو با خود اون

 

به همه دروغ میگم

به چشام دروغ میگم

به دلم،به نفسهام که عطر تو باهاش خو گرفته بود دروغ میگم

من دارم به خودمم دروغ میگم

به گلای باغچمون، گنجشک رو درختمون...

راستی درخت یادت میاد؟؟

یادگاری نوشتی تا آخرش باهامی،یادت میاد...؟

 

وقتی رفت یه یادگار برام گذاشت

عکس جدیدش بود اما تو عکس تنها نبود،اون با رقیب نشسته بود

راستش می خواستم عکستونو از وسط نصف بکنم

خیلی سخت بودش آخه دستت درست تو دستاش بود

اگه میخواستم ببرم،دست تو هم باهاش میرفت

راستش می خواستم عکستونو از وسط نصف بکنم

اما گفتم نکنه بفهمی ناراحت بشی،دستم بشکنه یه وقت من از این کارا بکنم

قابش کردم،روی طاقچه گذاشتمش

هر کی بهم میگفت اون یکی کیه؟

میگفتم...چی میگفتم،حرفی نداشتم بزنم...

هیچوقت نمیبخشمت

هیچوقت...

 



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت14:01---27 تير 1390
سلام عزیزم وبت خیلی عالیه مخصوصا متنش واقعا بهت تبریک میگم اگه دوس داشتی به وبم سر بزن ممنونم عزیزم

سارا
ساعت0:28---25 تير 1390







خودم حال خودمو نميفهمم به دل نگير تازگيا خل شدم البته قبلا اين جوري بودم اما الان درصدش بالا رفته


alireza
ساعت21:46---24 تير 1390
salam azizam mamnoon ke be man sar zadi bazam sar bezan khosh hal misham

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,ساعت 14:34 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com